Podmínky spolupráce a souhlas se zpracováním osobních údajů

 

Vyhrazujeme si právo kdykoli upravovat ceník. Aktuálně platný ceník a podmínky najdete výhradně na stránkách www.cestouduse.cz. 

Nespolupracujeme se zdravotními pojišťovnami, veškeré služby jsou tedy plně hrazeny ze strany klienta.

 

Platby

Termín prvního sezení si klient pro svou osobu zablokuje zasláním přihlášky přes objednávací formulář (ten se nachází v dolní části na stránce: www.cestouduse.cz/cenik-sluzeb), na e-mailu l.burianova@senam.cz, či na tel. čísle 607239935 a uhrazením zálohy nejpozději 5 dní před termínem na účet č. 208058375/0600, pokud není domluveno jinak. Termín, který je rezervován přes objednávací formulář či jiným působem, se pro klienta stává závazným ve smyslu úhrady zálohy (v případě potřeby je však možné změnit datum a čas sezení). Takto blokovaný termín již nemůže být využit jiným klientem, záloha tak slouží jako garance termínu. Na začátku prvního sezení klient uhratí celou výši sezení v hotovosti a pokud nešlo o jednorázovou intervenci, pak mu záloha ve výši 500,- Kč (popřípadě 800,- Kč) zůstává v rezervě po celou dobu naší spolupráce

 

Platby online sezení

Termín prvního sezení si klient pro svou osobu zablokuje zasláním přihlášky přes objednávací formulář (ten se nachází v dolní části na stránce: www.cestouduse.cz/cenik-sluzeb), na e-mailu l.burianova@senam.cz, či na tel. čísle 607239935 a uhrazením zálohy nejpozději 5 dní před termínem na účet č. 208058375/0600, pokud není domluveno jinak. Termín, který je rezervován přes objednávací formulář, či jiným působem, se pro klienta stává závazným ve smyslu úhrady zálohy (v případě potřeby je však možné změnit datum a čas). Takto blokovaný termín již nemůže být využit jiným klientem, záloha tak slouží jako garance termínu. Minimálně 5 dní před smluveným sezením klient doplácí celou výši sezení předem na účet a pokud nešlo o jednorázovou intervenci, pak mu záloha ve výši 500,- Kč (popřípadě 800,- Kč) zůstává v rezervě po celou dobu naší spolupráce. Zálohu lze uhradit společně s honorářem za sezení i v rámci jedné platby, a to zasláním na výše uvedený účet.

 

Navýšení základního časového rámce sezení

Pokud je potřeba a je k dispozici časový prostor, pak je možné čas sezení navýšit, za každou započatou půl hodinu účtuji 300,- Kč navíc ke standardní platbě.

 

Storno podmínky a ukončení poradenského/terapeutického procesu

Stornovat termín první konzultace či terapie je možné, avšak je nutné tak učinit alespoň 72 h. předem. 

V případě potřeby lze jakýkoli domluvený termín přeobjednat na náhradní, je však třeba termín přeobjednat nejméně 72 h. před domluvenou schůzkou. Pokud nedojde k řádnému zrušení (72 h. předem) rezervovaného či zablokovaného termínu, nebo se klient na sezení bez včasné omluvy nedostaví, pak je záloha brána jako storno poplatek a následně je klient povinen uhradit rezervovaný či blokovaný termín sezení v plné výši, neboť domluvený termín je pro klienta závazný. 

 

Pokud se klient  z jakéhokoli důvodu nemůže dostavit na sezení na smluvený čas, tedy pokud má zpoždění, pak je povinen mi tuto skutečnost neprodleně oznámit. Bez ohlášeného zpoždění na klienta čekám 15 minut, pokud se ani tak nedostaví, považuji sezení za proběhlé a klient je povinen uhradit jej v plné výši. Prosím proto o dochvilnost, vzhledem k časové vytíženosti obvykle není možné sezení nastavovat o zameškaný čas.

 

 

Ukončení spolupráce

Pokud se nejedná o jednorázovou intervenci (konzultaci či terapii), pak je celý terapeutický či poradenský proces vždy  závazně dokončen po vzájemné dohodě formou shrnujícího sezení, zde již klient doplací hodnotu sezení sníženou o zálohu, kterou měl v rezervě. Zálohou uhrazenou na začátku si tak klient předplácí část závěrečného sezení, pokud jej klient neabsolvuje, pak je záloha brána jako storno poplatek bez nároku na vrácení. Předcházíme tím svévolnému předčasnému ukončování spolupráce, které může být vzhledem k započatému procesu pro klienta kontraproduktivní a také se tím chráníme před blokací termínů, které mohly být využity jiným klientem. 

 

Nezletilí a mladiství klienti

Nezletilé děti přijímáme pouze v doprovodu zákonného zástupce a s jeho písemným souhlasem, který vyplníme na místě. S dětmi do 15 let zásadně při prvním setkání samostatně nepracuji, vždy pouze v doprovodu a za účasti zákonného zástupce, jde tedy o rodinné sezení a tímto způsobem je i honorováno. Další setkání již mohou být bez účasti zákonného zástupce, avšak za jeho doprovodu. Mladiství od 15 do 18 let mohou přijít bez doprovodu zákonného zástupce, nutno však mít podepsaný informovaný souhlas (zašlu e-mailem) od zákonného zástupce, výjimkou je poskytnutí jednorázové (krizové) intervence.

 

Semináře - platby a storno podmínky

V rámci seminářů systemických konstelací zájemci o účast hradí po přihlášení zálohu ve výši 500,- Kč předem na účet. Přihlásit se na plánované semináře je možné prostřednictvím přihlašovacího formuláře či e-mailu, a to po vypsání termínů.

Záloha seberozvojových seminářů i seminářů rodinných a systemických konstelací je vratná pouze v případně nerealizace semináře pro nenaplnění kapacity či nemoc lektora a vrací se do 15 pracovních dnů od vypsaného termínu (po dohodě je také možné zálohu převést na nejbližší náhradní termín semináře, který bude vypsán), v jiném případě je záloha brána jako storno poplatek. Je však možné za sebe najít náhradu, aby nedošlo k propadnutí zálohy.

Nárok účastnit se semináře zájemci vzniká na základě odeslané přihlášky přes přihlašovací formulář či e-mailem a uhrazením ceny semináře v podobě zálohy a následném doplatku v den konání. Přihláška je závazná, jejím odesláním zájemce dává najevo svůj souhlas se všemi podmínkami spolupráce a se zpracováním osobních údajů (viz níže) a zároveň se zavazuje uhradit zálohu na seminář, a to v termínu do 5 dnů od odeslání přihlášky, nebude-li dohodou stanoveno jinak. 

 

Objednání:

Objednávat se můžete přímo přes přihlašovací formulář v případě seminářů i individuálních sezení, pro případ Vašich dotazů je také možné využít e-mail: l.burianova@seznam.cz nebo telefon +420 607 239 935.

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů 

Souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení

Díky udělení tohoto souhlasu Vám budeme moci nabídnout služby šité na míru Vašim potřebám. 

 

Souhlas se zpracováváním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení
Souhlas je udělován dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů. 

Na základě zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů výslovně prohlašuji, že odesláním tohoto formuláře (viz níže) spolu s údaji v něm uvedenými souhlasím se zpracováním osobních údajů poskytnutých mojí osobou a jejich zařazením po dobu neurčitou do databáze zájemců o seberozvojové akce. Databáze je ve vlastnictví: Mgr. Lenka Burianové, IČO 02685019 . Osobní údaje, které budou na základě tohoto souhlasu zpracovávány, zahrnují jméno, příjmení, titul, fakturační adresu, datum narození, RČ, IČ, DIČ, telefonní a e-mailové spojení. Tento souhlas uděluji dobrovolně a jsem si vědom toho, že ho mohu kdykoliv odvolat, a to stejným způsobem, jakým jsem jej udělil.

Zároveň beru na vědomí, že neudělení nebo odvolání tohoto souhlasu může mít za následek to, že některé služby nebude možné nabídnout na míru mým potřebám. 

 

Prohlášení zájemce o seberozvojové služby (konzultace, terapie, semináře, školení, atd.):

Potvrzuji, že veškeré údaje mnou poskytnuté jsou pravdivé. Beru na vědomí, že shora uvedený souhlas může být odvolán pouze písemnou formou (e-mail), a to s účinností 30 dnů ode dne, kdy bude odvolání souhlasu doručeno vlastníkovi databáze. Vlastník databáze prohlašuje, že poskytnuté údaje budou použity pouze pro vlastní marketingové účely. Další informace je možné získat na l.burianova@seznam.cz nebo telefonicky na 607 239 935.

 

Podmínky účasti na seberozvojových seminářích vedených Mgr. Lenkou Burianovou (dále "lektor"):

Účast na semináři je dobrovolná. Seminář není náhražkou za lékařskou či psychoterapeutickou péči. V případě, že účastník v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se před zahájením semináře informovat lektora o této skutečnosti a o charakteru obtíží, které jsou důvodem této léčby. Před účastí na semináři doporučujeme informovat vašeho ošetřujícího lékaře.

Účastník je v celém průběhu semináře za sebe odpovědný. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že může být v průběhu semináře vystaven jisté míře fyzického, psychického, či emocionálního zatížení.

Nárok na účast na semináři vzniká po plném uhrazení ceny semináře. Právem lektora je odeslat účastníka ze semináře, uzná-li to za vhodné – např. pro nevhodné chování k ostatním účastníkům či k lektorovi, popřípadě vyjde-li najevo, že účastník zamlčel důležité informace o svém zdravotním či psychickém stavu, poplatek za seminář v takovém případě není vratný. Účastník může také kdykoliv seminář na vlastní odpovědnost opustit. V tomto případě se poplatek za seminář nevrací. 

Účastník semináře se zavazuje k dodržování důvěrnosti informací – nevynáší informace o dalších účastnících směrem ven. Účastník se také zavazuje, že veškeré informace, které na semináři načerpal, bude využívat pouze pro svůj osobní rozvoj. Je výslovně zakázáno využívat tyto informace pro vlastní marketingové účely, a to pod sankcí 5000,- Kč, neboť se jedná o naše know-how.

 

Odesláním přihlašovacího formuláře (týká se všech formulářů umístěných na www.cestouduse.cz), či odesláním objednávky mailem (popřípadě realizovanou telefonickou domluvou) účastník stvrzuje, že se s výše uvedenými informacemi seznámil, rozumí jim a podmínky spolupráce plně akceptuje a zároveň souhlasí se zpracováním osobních údajů (GDPR).

 

Přihlášení na akci

Vyplňte prosím níže uvedené údaje: